PORTES OBERTES: Preinscripció ESO1r Curs 23-24

El nostre institut ha previst organitzar una Jornada de Portes Obertes el proper

dimecres 8 de març a les 19:00h

adreçada a les famílies dels actuals alumnes de sisè de Primària que desitgin rebre informació del nostre institut.

Uns dies abans de l’inici de la preinscripció us farem arribar, mitjançant l’Escola del vostre/a fill/a, més informació sobre l’organització de la jornada i el procediment de preinscripció.

Us avancem que el Departament d’Educació ja ha publicat la informació més rellevant sobre el procediment de preinscripció la qual podeu consultar en el següent enllaç.

ENLLAÇ WEB PREINSCRIPCIÓ