Semipresencialitat

Des del passat 14 de desembre de 2018, el nostre Institut ofereix una nova mesura flexibilitzadora: la matrícula semipresencial.

És de caràcter individual i té com a finalitat facilitar l’accés als ensenyaments de formació professional de les persones que acrediten documentalment la incompatibilitat de l’horari lectiu amb:

• el treball,
  • tenir cura d’altres persones, o
  • qualsevol altra circumstància excepcional que impedeixi o dificulti d’assistir a totes les hores lectives.

La matrícula semipresencial combina les activitats presencials amb aquelles que no impliquen la presència dels alumnes en el centre, però que són dirigides pels professors per tal que es cursin íntegrament totes les activitats d’aprenentatge programades per al crèdit o unitat formativa. Cal assistir presencialment almenys a la meitat de les hores previstes per al crèdit o unitat formativa.

La matrícula semipresencial pot aplicar-se a tots o a part dels mòduls, crèdits o unitats formatives que cursi l’alumne o l’alumna.

El canvi de la matrícula semipresencial a la modalitat presencial, o a l’inrevés, l’autoritza el director o la directora del centre.

Us adjunto tant la sol·licitud com la informació sobre la mesura.