FIRA DE COOPERATIVES D’INSTITUTS GIRONINS 15/5/24

Les dues cooperatives creades pels alumnes de primer de grau mitjà en Gestió Administrativa van participar al mercat de la fira, juntament amb altres Instituts de la província de Girona. L’activitat ha estat impulsada per l’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines.
L’acte es va iniciar amb la presentació al Centre cultural de la Mercè a Girona, on tot l’alumnat va poder gaudir d’una representació teatralitzada per part de la cooperativa Efecte Mosquit. En tot moment, els valors cooperatius van ser presents. Un cop finalitzada la presentació es va dur a terme l’entrega dels diplomes als representants de cada cooperativa.
Tot seguit totes les cooperatives es van dirigir a l’emplaçament firal on van muntar les parades juntament amb la resta d’Instituts. Les dues cooperatives van oferir productes de proximitat com el fumet dels Pescadors de Roses, els taps de Cadaqués i les plantes dels companys d’ESO. També cal donar les gràcies a Sabons del vent de Llançà per proporcionar-nos els sabons 100% naturals en forma de rosa. Com cada any el 40% dels beneficis s’aportaran a una fundació.