GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT PROMOCIÓ 2022-2024

El divendres 17 de maig, l’alumnat de 2n de Batxillerat va acomiadar el seu pas pel centre amb un emotiu acte de graduació. Els representants dels dos grups de la promoció 2022-2024 van emocionar tant a famílies com a professors amb els seus discursos, recordant els dos anys que han compartit amb els seus companys al centre.
Acte seguit, es va procedir a l’entrega de diplomes i orles i l’acte va finalitzar amb les fotografies individuals i de grup que podeu veure en el següent enllaç.
Des del centre, esperem que tots els alumnes aconsegueixin accedir als estudis que desitgen i acompleixin els seus somnis.
Molta sort a tots/-es!