Presentació

L’ Institut Cap Norfeu va iniciar la seva activitat acadèmica l’any 1990. Durant anys ha estat l’únic Centre públic de Secundària de la Vila de Roses i del seu entorn més proper (Palau, Pau, Vilajuïga, Garriguella, etc.).

Actualment s’ofereixen en el centre els estudis d’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO), dues modalitats de Batxillerat (ciències i tecnologia, humanitats i ciències socials), un Cicle Formatiu de Grau Mitjà (CFGM) de Gestió Administrativa i un Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) d’Administració i Finances.

La Comunitat Educativa del nostre Institut està formada, entre d’altres, per les 500 famílies dels alumnes que hi assiteixen juntament amb un col·lectiu de 65 professors/es.

L’eix central del nostre Projecte Educatiu gira a l’entorn d’un objectiu prioritari:

” Proporcionar als nostres alumnes una educació de qualitat que potenciï el seu desenvolupament personal, acadèmic i social, fomentant el seu esforç, autonomia, responsabilitat i sentit crític “.

Agustí Brunyol
Director INS Cap Norfeu