Start_UP School al MAC.

Avui, a la 1a semifinal del Start_UP School, el MAC ha estat representat per l’equip Peoke, una idea de negoci desenvolupada per alumnes de 4t. Durant aquest esdeveniment han presentat, juntament amb altres instituts, la seva idea de negoci i han preparat la participació al concurs final de dijous 27 de maig.

L’equip Peoke està format per l’Othman El Mostafi, la Zahra Khermaja, la Noelia Silva i la Kate Mariana Yela. La idea de negoci d’aquest equip es basa en un espai segur per a joves d’estil karaoke, zona de restauració, zona de ball… Tot amb un estil futurista on inclouen tecnologia hologràfica.

Convé destacar que tots els alumnes han treballat molt bé i han tingut idees molt innovadores: un servei de missatgeria personalitzat via dron, un llit intel·ligent amb serveis de massatge, projector, regulador de temperatura i molt més! També han sorgit idees com el refrigerador intel·ligent i un armari on pots escollir la roba que vulguis a l’instant.

Tots els alumnes del projecte Start_Up School cursen la matèria emprenedoria i van participar a la presentació final que es va fer a nivell intern a l’institut fa dues setmanes. Dels 6 equips que van presentar la seva idea de negoci, només un ha pogut accedir a la semifinal, encara que per feina realitzada i resultat final tots 6 ho haguessin merescut.

Agraïm aquesta oportunitat a Josep Hostau i a l’Escola d’Emprenedors.

📷Fotos