Enhorabona, Salma!

L’alumna Salma Korrya de 3rD d’ESO ha quedat finalista en la Mostra de Punts de Llibre 2021 organitzada per l’ajuntament de Cornellà per celebrar l’Any Internacional de les fruites i les verdures.

Salma va utilitzar la tècnica d’aquarel·la sobre paper. Els colors referents van ser l’arc de Sant Martí per potenciar el color vermell de l’element central i per integrar els elements de la composició amb un difuminat. L’arc de Sant Martí en color llum és la descomposició de la llum blanca; la llum natural que incideix en totes les fruites a partir del sol.

Convé dir que l’activitat es va desenvolupar a la matèria de visual i plàstica a càrrec de la professora Imma Boronat, i el seminari BEC (Biblioteques escolars de Cornellà), a través de la coordinació de biblioteca, fomenta la participació a la mostra.

Així mateix, des de la web de l’Ajuntament, podeu gaudir  d’un vídeo amb els guanyadors i finalistes.

Àmbit artístic.

Dimensió: expressió, interpretació i creació.
Competència 6: experimentar i/o improvisar amb instruments i tècniques dels llenguatges artístics.

Dimensió: societat i cultura.
Competència 10: fer ús del coneixement artístic i de les seves produccions com a mitjà de cohesió i d’acció prosocial.