Proves Graduat ESO

CONVOCATÒRIA PER A LA REALITZACIÓ DE PROVES PER A L’OBTENCIÓ DE GRADUAT EN EDUCACIÓ  SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA PER A L’ALUMNAT QUE  NO L’HAGI OBTINGUT EN FINALITZAR L’ETAPA.

CURS 2014-2015

Període de sol·licitud: De 2 al 13 de febrer de 2015.

Recollir l’imprès de sol·licitud, els continguts de les matèries i criteris d’avaluació a Consergeria, abans del 13 de febrer de 2015. Lliurament de la sol·licitud i documentació: A Secretaria. Abans del 13 de febrer de 2015.

DATA DE LA REALITZACIÓ DE LES PROVES: 9 de març de 2015

HORA: 15 a 18h.

LLOC: Institut Maria Aurèlia Capmany

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2015 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2013 o 2014.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2015.
  • També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2015 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
  • Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
  • Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
  • Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2014-2015. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan cursant un PQPI, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *