PROGRAMA de la “Setmana de la NO-Violència, de la Pau i de la mediació”

RETOL PAU

DIMARTS 26

De 8h a 9h: Xerrada sobre «Els conflictes del segle XXI». Conferència a càrrec de Conflictes del món (reporters), dirigida a l’alumnat de 4rt A i Aula Oberta. Sala Polivalent.

De 9h a 10h: Xerrada sobre «Els conflictes del segle XXI». Conferència a càrrec de Conflictes del món (reporters), dirigida a l’alumnat de 4rt B i 4rt C. Sala Polivalent.

———————————————————————————————————————————————————————————–

DIMECRES 27

De 11.30h a 12.30h: «Concert de la Pau», a càrrec de l’alumnat de l’optativa de Cant Coral del MAC i alumnes de l’escola Virolai i dirigeixen la Marta Pastor i la Patro Coll. Aquesta activitat està adreçada a tot l’alumnat de 1r d’ESO que també participarà en la lectura d’escrits. Sala Polivalent.

———————————————————————————————————————————————————————————–

DIVENDRES 29

Al llarg de tot el matí, es col·locarà com homenatge als Refugiats el MUR de l’ESPERANÇA, elaborat per cada grup classe, en el passadís de l’Arc dels Desitjos i a l’entrada de l’institut. S’avisarà als delegats per fer aquesta tasca.

De 10.30h a 11h: «Lectura de poemes i escrits», a càrrec de l’alumnat de 2n d’ESO, participant activament en l’elaboració i lectura així com en la construcció d’una frase d’homenatge als Refugiats i a la Pau. Sala Polivalent.

De 11.30h a 12h: «Lectura de poemes i escrits», a càrrec de l’alumnat de 3r d’ESO, participant activament en l’elaboració i lectura així com en la construcció d’una frase d’homenatge als Refugiats i a la Pau. Sala Polivalent.

Al llarg d’aquesta setmana i les dues següents, es passaran materials i audiovisuals per sensibilitzar sobre el drama dels REFUGIATS i les GUERRES a l’hora de tutoria.