Maria Alilach, alumna de 3r C, finalista de la Mostra de Punts de Llibre 2020

La Maria Alilach, alumna de 3r d’ESO C, ha quedat finalista de la Mostra de Punts de Llibre 2020.

Des del 1999, se celebra a Cornellà la Mostra de Punts de Llibre, un reconeixement a l’expressió artística dels infants i joves dels centres educatius de la ciutat, des d’Educació Infantil, passant per la Primària i la Secundària.

Enguany, el tema de la Mostra (triat pels Mestres del grup de Biblioteques Escolars de Cornellà, el Centre de Recursos Pedagògics i el Departament d’Educació de l’Ajuntament) ha estat el Medi Ambient i el Canvi Climàtic, i sobre ell han hagut de dibuixar els participants, tot triant la millor manera d’expressar el seu neguit d’un futur proper i les possibles solucions al problema.

En aquesta edició han participat les 16 escoles públiques d’Educació Infantil i Primària, l’Escola d’Educació Especial Virolai, i els 6 instituts públics d’Educació Secundària de la ciutat, presentant un punt per aula a la Primària o un màxim de tres punts per aula a la Secundària. Del total de 368 punts presentats aquest curs, hem triat un guanyador per a cada una de les cinc categories: Infantil, Primària I, Primària II, Secundària I, Secundària II i Postobligatòria. Com que triar un sol guanyador
és molt complicat, el jurat destaca alguns finalistes per a cada categoria.

Felicitats, Maria!

MAC-MARIA ALILACH