I Olimpiada De Geografia De La UB 2014

El proper 7 de març els alumnes de geografia de 2n de batxillerat d’aquest centre, participaran a la I Olimpíada de Geografia de la UB. Es tracta d’ una iniciativa del Col·legi de Geògrafs a fi de promoure l’interès dels alumnes de segon de batxillerat per la geografia i els seus estudis.

La fase final de la V Olimpíada de Geografia d’Espanya tindrà lloc a Jaca (Osca) els dies 5 i 6 d’abril de 2014. El primer classificat de la I Olimpíada de Geografia a la UB participarà en la fase estatal amb les despeses de desplaçament, allotjament i manutenció pagades.

Ànim i Endavant!!

Aquí teniu més informació: http://www.ub.edu/futursinousestudiants/olimpiada-geografia.html