Disseny Carpeta E.O.I. 2013

Molt aviat circularà per Cornellà una carpeta dissenyada per una alumna del nostre institut, de 2n del Batxillerat Artístic. Es tarcta de la nova carpeta de l’Escola Oficial d’Idiomes.

Disseny carpeta EOI

Durant el tercer trimestre del curs passat un grup d’alumnes del 1r Batxillerat Artístic : Àfrica Mariscal , Sandra Iglesias , Ariadna Xaus i Elisenda Ochoa van treballar sobre el disseny d’una carpeta de l’EOI de Cornellà. El disseny guanyador del concurs ha estat realitzat per Elisenda Ochoa Torra, la qual ha guanyat un curs d’Anglès, a més de la publicació de la carpeta.

Valoreu la qualitat del disseny tot fixant-vos amb l’edific de l’EOI de Cornellà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *