PROVES CANGUR

Les proves cangur són problemes per a els joves per a que així se’ls desperti l’interès pels problemes matemàtics.

Els problemes són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

A primers dels anys 1980 el professor de matemàtiques australià Peter O’Holloran, va inventar un joc matemàtic per als escolars australians que va aconseguir un gran èxit. Aquest és l’origen de les actuals proves cangur.

Al nostre institut les proves cangur es faran el 18 de març, hi participarem els alumnes de 1r a 4t d’ESO, a més a més farem tot el dia activitats matemàtiques, però durant l’any també anem fent problemes.

Autores: Nisrin el Mesbahi, Ana Barón i Nerea Calvo