Torneig d’activitats extraescolars

Aquest cap de setmana,26 i 27 de maig, els equips de futbol infantil masculí i el cadet femení de bàsquet han participat en un torneig. L’infantil masculí ha quedat primer i el cadet femaní segon.

Els alumnes participants han estat:
Futbol infantil masculí: Samir Dali, Àlvaro Carbonell, Jesús Carbonell,Emilio Vallejo, Abderrahman El Harrak,Mohamed Said, Guiu Puigantell, Reda Benzain, Raul Moratalla, Ossama El Messellek i Patricio Salvador.
Bàsquet cadet femení: Lucía Sánchez, Laura García, Cintia Fabregat, Raquel Brígido, Marta Segado, Lidia Benedicto.
futbol1
futbol2
futbol3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *