Sortida de 2n ESO a la Sagrada Família

Dimarts, 25 d’abril, els alumnes de 2n d’ E.S.O. van realitzar una sortida a la Sagrada Família de Barcelona, per tal de poder preparar el Treball de Síntesi, que enguany pretén acostar l’alumnat a la Ciutat Modernista. La sortida va incloure una visita guiada per l’ interior i l’ exterior de l’ obra de l’ arquitecte Antoni Gaudí, per tal de conèixer de més a prop les característiques del Modernisme, així com detalls i curiositats de la construcció d’aquesta emblemàtica basílica.

Un cop finalitzada la visita, els grups es varen traslladar al Parc de la Ciutadella de Barcelona, on es va dinar i es va gaudir d’una estoneta d’ esbarjo.

sagradafamilia4 sagradafamilia3

sagradafamilia4