Sortida empreses 4rt ESO

Dins del procés orientador que realitzem a tutoria amb els nostres alumnes de 4rt ESO, el divendres 26 de gener aquests alumnes van realitzar una sortida a diferentes empreses per tal d’ajudar-los a conèixer d’una manera més directa quina és la realitat del món laboral i com poden accedir-hi. Les empreses van ser Circutor, situada a Viladecavalls i dedicada a l’eficiència energètica; l’Hospital de Terrassa, on els alumnes van poder veure el dia a dia de l’hospital a més de visitar la secció de radioteràpia; l’EBM La Ginesta, una escola bressol que fa partícips les famílies en tot el procés educatiu dels seus fills; Norma Còmics, una editorial situada a Barcelona que distribueix còmic europeu, japones i nacional i l’ICAB, el Col·legi d’Advocats de Barcelona, on els nostres alumnes van poder viure en primera persona com és una investidura de toga.

Tots ells van gaudir molt de l’experiència!!