XV Olimpíada de Geografia UB – Fase local

El passat dimarts 12 de març, un equip de set alumnes de l’assignatura de geografia va participar en la XV edició de l’Olimpíada de Geografia organitzada pel Col·legi de Geògrafs i el Departament de Geografia de la Universitat de Barcelona a fi de promoure l’interès dels alumnes de 2n de batxillerat per la geografia, els seus estudis i les sortides professionals. L’olimpíada va incloure una prova de coneixements geogràfics, un taller divulgatiu de geografia i un acte de lliurament de premis.

L’equip format per Adrià Lizano, Gorka Miranda, Marc Puig, David Tostado, Magí Caba, Marc Cervelló i Selena Vinyals ha quedat en el primer lloc en la categoria de centres. A més a més, en la classificació individual tots han tingut una actuació destacada, celebrant el primer lloc d’Adrià Lizano i el segon de Gorka Miranda com els més destacats de les Olimpíades amb puntuacions molt altes. Ells dos s’han classificat per a l’Olimpíada estatal a Sevilla els pròxims 3 i 4 de maig.

Gràcies pel vostre esforç. Fem Cabanyes!

Per a més informació clica el següent enllaç: https://www.ub.edu/portal/web/geografia-historia/detall/-/detall/celebrada-la-fase-local-de-la-xv-olimpiada-de-geografia