Línies Borroses

Durant aquesta setmana, la Xesca Fort ens ha visitat per impartir un taller amb l’objectiu de sensibilitzar als joves sobre la violència masclista a través de la música i l’estudi de lletres de cançons. Així doncs, amb aquest taller al segon cicle de l’ESO totes i tots prenem consciència dels rols que se’ns assignen i exposem els prejudicis que ens envolten (i que podem desmuntar per allunyar-nos de patrons tòxics). Gràcies, Xesca, per la teva tasca divulgadora amb un tema tan sensible!… Llegeix més»

Taller de criptografia

Ahir, l’Òscar Font, divulgador del fet criptogràfic a instituts i universitats d’arreu, va visitar el Cabanyes per impartir un taller, consistent en una xerrada seguida d’una sèrie de reptes que el nostre alumnat de 3r d’ESO va resoldre hàbilment. Hsbdjft, Ptdbs!!… Llegeix més»

L´hort del Cabanyes (IV)

El dia de l’Enterro de la Sardina tornen les classes al Cabanyes i també aprofitem per publicar unes imatges del nostre hort, on la setmana passada l’alumnat de la SIEI hi recollia la collita, plantava aromàtiques i lligava les escaroles per fer el millor xató. Ens agrada ser de Vilanova ; )… Llegeix més»

Mapadeball (II)

El dia del Vidalot us deixem amb algunes imatges del projecte Mapadeball enregistrades la setmana passada. Estem ansioses per veure què en sortirà d’aquestes performances!! També som dansa : )… Llegeix més»

Ei, obrim la biblioteca!!!

A partir de la setmana vinent podreu venir a la biblio totes les tardes de dilluns i dimecres, de 17 a 19.
No us oblideu de demanar, però, la cita prèvia al nostre correu electrònic,com a mínim un dia abans!
bibliotecacabanyes@institutcabanyes.cat
Bona lectura!!!!