SI TENIU PROBLEMES PER ACCEDIR AL VOSTRE CORREU DEL CENTRE, ESCRIVIU UN MAIL A: incidencies@institutcabanyes.cat

TUTORIAL ACCEDIR CORREU DOMINI INSTITUT TUTORIAL PER DONAR-VOS D’ALTA AL MOODLE DEL CENTRE TUTORIAL PER UNIR-VOS A UNA CLASSE DE CLASSROOM

RECOMANACIONS DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA

Nota de premsa del Departament d’Educació de 12 de març

Informació de Canal Salut

Carta de la Direcció de Serveis Territorials a les famílies

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 2020-2021

CALENDARI CURS 2019-2020

POESIA VISUAL: A la manera de Chema Madoz

L’alumnat de 3r d’ESO de fotografia ha estat treballant a casa la fotografia d’objectes a la manera del fotògraf Chema Madoz. Aquí teniu les seves propostes. Aquestes fotografies fan pensar, sentir i imaginar,…… Llegeix més»

Jornada de Jocs Tradicionals dinamitzat pel nostre alumnat de CAFEMN

L’alumnat del CAFEMN (Cicle mitjà de conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural) ha dinamitzat la Jornada de Jocs Tradicionals organitzada pel consell esportiu del Garraf per a infants de 2n de primària de diverses escoles de la comarca. Ha sigut una gran experiència.
Llegeix més»

SETMANA DE LA DONA AL CABANYES

Aquesta setmana hem inaugurat l’exposició “La mirada de la dona” on es mostren obres realitzades per dones al llarg de la història i protagonitzades també per elles. L’alumnat d’ Història de l’Art ha treballat en la selecció de les reproduccions exposades. També aquesta setmana, l’alumnat d’Història de la Dona ha preparat i llegit per les classes un manifest per commemorar el 8M.… Llegeix més»

Crèdit de síntesi de 2n a Cambrils

L’alumnat de 2n d’ESO ja està fent el crèdit de síntesi a Cambrils.
Tres dies amb moltes activitats on els acompanyen 14 alumnes de 1r de cicles formatius de grau superior que, supervisats per la professora Silvia Ortoll, s’encarregaran de la dinamització de les activitats de lleure dels nois i noies de 2n.… Llegeix més»