INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ ESO

Llistat barem definitiu (7/05/2021)

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT I BATXIBAC

ENLLAÇ PRESENTACIÓ PORTES OBERTES BATXILLERAT

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CICLES GRAU MITJÀ

NOVETAT CURS 2021-2022: NOU CURRÍCULUM LOE

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CICLES GRAU SUPERIOR

PORTES OBERTES TELEMÀTIQUES CICLES FORMATIUS: DIJOUS 6 DE MAIG 18:00 h. ENLLAÇ INSCRIPCIÓ

Prova d’accés Grau Mitjà: 5 de maig de 2021 (Informació departament)

Informació i documentació: provescfgm@institutcabanyes.cat

Taller de primers auxilis als tercers d’ESO

Tothom pot patir un accident o presenciar-lo, per la qual cosa és convenient saber com atendre a les víctimes i les seves lesions per actuar amb seguretat, confiança i de la manera més eficaç possible. Els primers auxilis són la primera part de la cadena d’atenció en els accidents i, durant aquesta setmana, instructors de la Creu Roja ens han visitat per impartir un taller de tres hores de durada sobre primers auxilis. Molt interessant, tot i que esperem no haver-nos-hi de trobar mai.… Llegeix més»

Fent de geòlegs

Malgrat el xirimiri del matí d’ahir, l’alumnat de ciències de la Terra de 2n de batxillerat va fer un petit tastet de com és la feina de geòleg/geòloga al camp. I aquí en teniu unes quantes imatges.… Llegeix més»

Mapadeball (III)

Us deixem amb un tastet en forma de fotografies i vídeos d’aquestes últimes setmanes per tal que us feu una idea d’allò que fan i desfan les noies i els nois del nostre institut involucrats en aquest projecte. Estem ansioses per veure l’espectacle final!… Llegeix més»

Matemàgia amb el mag Stigman

Ahir al matí el mag Stigman va atansar a l’alumnat de 1r d’ESO el seu espectacle de màgia, l’objectiu del qual és el foment del gust per les matemàtiques mitjançant efectes d’il.lusionisme. Gràcies, sempre és un plaer tenir-te entre nosaltres!… Llegeix més»

Servei de voluntariat de sensibilització ambiental (I)

Demà dijous 29 d’abril l’alumnat de CAFEMN realitzarà una activitat de voluntariat, gestionada i dinamitzada pel Consell Comarcal del Garraf, consistent en la neteja i recollida de residus trobats al medi natural amb una posterior reflexió i valoració. Aquí us deixem amb el cartell que ha creat el mateix Consell per fer difusió de l’activitat. Endavant, cabanyeres i cabanyeros! Bona feina!… Llegeix més»

Premis Sant Jordi en llengua catalana

Seguint la tradició literària de premiar els millors treballs de poesia i prosa, enguany l’alumnat seleccionat ha estat el que teniu aquí [document adjunt]. Com cada any, les properes setmanes anirem publicant els treballs, després d’un comentari i d’una revisió lingüística i de millora estilística que es farà amb els autors i les autores dels treballs premiats. Moltes felicitats a tots ells i a totes elles!… Llegeix més»

Jornada lúdica a la platja

Durant la segona meitat de la jornada del divendres i després del lliurament de Premis Sant Jordi, els tercers i quarts d’ESO van sortir cap a la platja, on l’alumnat de CAFEMN els tenia preparades diverses activitats. Va fer una dia esplèndid i el nostre alumnat de segon cicle i el professorat acompanyant van poder gaudir d’allò més. Gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració!!… Llegeix més»

Lliurament de Premis Sant Jordi 2021

El passat divendres de 10 a 11 del matí es va celebrar, de manera telemàtica, el lliurament de Premis Sant Jordi d’enguany, en el qual es premiaven els millors treballs en llengua catalana, llengua castellana i fotografia matemàtica. Va ser força emotiu viure la implicació dels grups quan s’assabentaven que un dels seus integrants era premiat. Us deixem amb el vídeo de la retransmissió i algunes imatges de la jornada viscuda des de diferents punts de vista. Felicitats, cabanyeros!… Llegeix més»

Poesia Viva

Una altra de les activitats d’homenatge a Joan Margarit que ha fet l’alumnat del 4t Artístic es titula “Poesia Viva”, amb diverses propostes escèniques al voltant de la seva poesia. Esperem que disfruteu d’aquestes que us deixem tot seguit!… Llegeix més»