Mapadeball (V)

El passat diumenge 20 de juny es va estrenar el documental sobre MAPADEBALL d’aquest 2021 i que s’ha estat gravant durant tot el curs amb la participació dels grups de 1r de Batxillerat dels instituts Manuel de Cabanyes, Baixamar i Dolors Mallafré i Ros. Per molts anys a totes i tots els participants!

Premis Sant Jordi 2021 (VII)

Publiquem avui un accèssit de poesia de Batxillerat, escrit per en Karim Badias Morales, de 2n de Batxillerat, que ja ha acabat els seus estudis a l’institut i que ens deixa aquest bon record, tan vinculat al mar i a les passions de la joventut. Molta sort en les teves navegacions, Karim! Continuarem la publicació de treballs premiats al mes de setembre. Podeu llegir el poema d’en Karim clicant aquí. … Llegeix més»

Rialp 2020-21 (I)

Celebrem el final d’etapa a l’ESO de la promoció 2017-21 passant uns dies a Rialp. Avui hem gaudit d’un paisatge fantàstic que ha acabat en una tempesta amb pedra inclosa. Tota una experiència que no oblidarem perquè molts de nosaltres no anàvem gaire equipats i hem acabat xops!… Llegeix més»

Activitats nàutiques (I)

Aquest matí de sol hem tingut el plaer d’acompanyar el nostre alumnat de 1r a 3r d’ESO a la platja per tal de realitzar les activitats nàutiques guiades. Hem provat el ràfting, el pedalo, el big SUP, el parc d’inflables, el pàdel-surf, el waterpolo, l’open-kayak, el futbol platja, el volei platja i els rais. I demà més i millor!!!… Llegeix més»

Premis literaris Sant Jordi 2021 (VI)

Avui és el torn d’un accèssit de poesia de Batxillerat, que el jurat va concedir a l’Arnau Garcia Canales, del 1r de Batxillerat Social, per un poema que respira amor per la nostra Vilanova des del primer fins a l’últim vers. El mateix autor ens explica, darrere del poema, els referents de la seva composició. Si voleu emocionar-vos d’amor per la capital del Garraf, cliqueu aquí.… Llegeix més»

Reacciona!

La finalitat del projecte Reacciona és treballar la consciència social i la cultura de pau mitjançant la realització d’un curtmetratge per part de l’alumnat, tot plegat en un context general d’aprenentatge i servei. En aquest article us deixem amb els dos curts que ha realitzat l’alumnat del 4t d’ESO Humanístic-Social en l’últim parell d’anys i les fotografies del dia de la Gal·la del Reacciona, el passat dijous. Bona feina!… Llegeix més»

Premis literaris Sant Jordi 2021 (V)

En la modalitat de poesia de la categoria de 3r i 4t d’ESO, el jurat dels premis Manuel de Cabanyes va atorgar un accèssit al treball de la Martina Sánchez i Soler, del 4t Tecnològic, per un poema sobre l’angoixa que, en els temps que corren, no ens deixa indiferents. El text ens fa reflexionar sobre els moments difícils que tots passem i com ens afecten. El poema sencer, que té un ritme molt marcat per la cadència d’unes repeticions i variacions buscades, el podeu llegir clicant aquí. … Llegeix més»

Premis Cangur 2021

Estem d’enhorabona perquè l’Eduard Carbonell Santasusana, alumne de 2n de batxillerat al nostre institut, ha quedat en 14a posició del seu nivell a la prova Cangur d’enguany. Properament l’Eduard rebrà la invitació per assistir a l’acte d’entrega de premis, que se celebrarà el proper dimecres 16 de juny a les 6 de la tarda al Palau de Congressos de Barcelona, a Montjuïc. Per molts anys!… Llegeix més»

Vine a la festa de graduació!

Aquest any tornarem a celebrar la graduació presencialment i ens fa una il·lusió especial convidar-t’hi el proper divendres 11 de juny a les set de la tarda. Donat que es tracta d’un acte acadèmic recomanem vestits formals i d’acord amb les mesures sanitàries vigents, i tot i que l’acte se celebrarà a l’aire lliure, l’aforament és limitat per la qual cosa només hi podran assistir dos convidats per família. T’hi esperem!… Llegeix més»