INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ ESO

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT I BATXIBAC

PORTES OBERTES TELEMÀTIQUES BATXILLERAT: DIMARTS 4 DE MAIG 18:00 h. ENLLAÇ INSCRIPCIÓ

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CICLES GRAU MITJÀ

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CICLES GRAU SUPERIOR

PORTES OBERTES TELEMÀTIQUES CICLES FORMATIUS: DIJOUS 6 DE MAIG 18:00 h. ENLLAÇ INSCRIPCIÓ

Prova d’accés Grau Mitjà: 5 de maig de 2021 (Informació departament)

Informació i documentació: provescfgm@institutcabanyes.cat

Les xarxes socials

Durant aquesta setmana el Dídac, a partir de la presentació de vídeos i imatges, ha donat eines a l’alumnat de 3r d’ESO per tal de fer un ús responsable de les xarxes socials i tenir una idea de com construir una identitat digital. Cal que siguem conscients de l’ús (i l’abús) de les noves tecnologies i dels riscos que suposen i que tinguem cura de la pròpia imatge digital.… Llegeix més»

Benvinguts, arbres de l’amor!

Al jardí de l’entrada principal de l’institut ha calgut reemplaçar tres vells pins, força malmesos per les tempestes i els aiguats dels dos darrers anys, per tres exemplars de Cercis siliquastrum. Aquesta és una espècie caducifòlia i té les fulles en forma de cor, d’on obté un dels seus noms comuns, “arbre de l’amor”. És una espècie originària de la regió mediterrània est, per això també s’anomena “arbre de Judea”. Ara justament, al principi de la primavera, és el moment de floració, i per això ens crida tant l’atenció. Haurem d’esperar a la tardor, quan comenci el nou curs, per veure-hi els fruits. Esperem gaudir-ne durant molts anys : )… Llegeix més»

Conferència en relació amb els estudis a la UPC

Ahir, les i els alumnes de 1r de Batxillerat Tecnològic van rebre una xerrada, a càrrec de la sotsdirectora-vicedegana Maria de los Ángeles Hernández Gómez (Departament de Ciències de la Computació) i del Doctor Balduí Blanqué Molina (Departament d’Enginyeria Elèctrica), sobre els estudis a la UPC i van contagiar-los el seu entusiasme i dedicació a la docència i la investigació. Va ser molt interessant, moltes gràcies!… Llegeix més»

Excursió amb els 2n d’ESO