Recomencem!

Aquest matí el nostre alumnat ha sigut acollit per les tutores i professores dels diferents nivells i grups i cadascuna de les alumnes de 1r d’ESO ha plantat una herba aromàtica amb la qual anirà creixent any rere any a l’institut. Als alumnes veterans, ja… Llegeix més»

Mapadeball (V)

El passat diumenge 20 de juny es va estrenar el documental sobre MAPADEBALL d’aquest 2021 i que s’ha estat gravant durant tot el curs amb la participació dels grups de 1r de Batxillerat dels instituts Manuel de Cabanyes, Baixamar i Dolors Mallafré i Ros. Per molts anys a totes i tots els participants!

Premis Sant Jordi 2021 (VII)

Publiquem avui un accèssit de poesia de Batxillerat, escrit per en Karim Badias Morales, de 2n de Batxillerat, que ja ha acabat els seus estudis a l’institut i que ens deixa aquest bon record, tan vinculat al mar i a les passions de la joventut. Molta sort en les teves navegacions, Karim! Continuarem la publicació de treballs premiats al mes de setembre. Podeu llegir el poema d’en Karim clicant aquí. … Llegeix més»

Rialp 2020-21 (I)

Celebrem el final d’etapa a l’ESO de la promoció 2017-21 passant uns dies a Rialp. Avui hem gaudit d’un paisatge fantàstic que ha acabat en una tempesta amb pedra inclosa. Tota una experiència que no oblidarem perquè molts de nosaltres no anàvem gaire equipats i hem acabat xops!… Llegeix més»