TR guanyador als premis Lalo

El passat dimarts 29 de desembre, l’exalumna de 2n de batxillerat Clàudia Miró Garcia va ser guardonada en la 3a edició dels premis Lalo que atorga la Fundació Sant Antoni Abat als millors treballs de recerca dels estudiants de la ciutat que s’hi presenten.
El treball de la Clàudia, titulat “Literatura concentracionària: l’experiència en camps franquistes”, que va merèixer el 1r premi en l’apartat d’humanitats, va ser dirigit per la professora Teresa Guiluz i és el resultat d’una exhaustiva recerca sobre els testimonis literaris que podien evidenciar la crua realitat viscuda per aquells presoners.
Per molts anys, Clàudia!… Llegeix més»

21/12/20 – Ascens a la Talaia

… I mentre l’alumnat de primer cicle era a la platja, les noies i els nois de 3r d’ESO sortien d’excursió, guiats per l’alumnat de cicles, a la Talaia. Un cop al cim van poder disfrutar d’un merescut esmorzar, bona companyia i unes vistes espectaculars. Gaudiu molt d’aquests dies de vacances!… Llegeix més»

DELF nivells B1 i B2

El professorat del Cabanyes i, en especial, les i els docents del Departament de Llengües Estrangeres, feliciten l’alumnat que s’ha presentat i ha aprovat els exàmens oficials de francès DELF d’enguany. Per molts anys! Som Cabanyes.… Llegeix més»

La història de la Terra

Aquests dies l’alumnat del 4t científic i tecnològic ha estat treballant la història de la Terra, des de que es va formar fins a l’actualitat, i també estudiant molts dels esdeveniments que s’han succeït al llarg d’aquests 4500 milions d’anys.
Una manera divertida d’aprendre ha estat construir una línia del temps bolcant imaginació i creativitat i, com no podia ser d’una altra manera, el rigor científic que requereix tota bona feina.
Felicitats a totes i tots per l’esforç, el treball i la feina feta!… Llegeix més»