Benvolgudes famílies

Com possiblement sabreu a través dels mitjans de comunicació, hi ha convocada vaga general per al proper dia 21 de febrer de 2019. D’altra banda, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, així com el de Batxillerat i Cicles Formatius, han sol·licitat al Consell Escolar la justificació de la falta per exercir el dret de manifestació i de reunió, justificació que s’ha concedit sempre que l’alumnat que s’hi aculli presenti autorització parental.
En previsió de la situació creada per aquestes convocatòries us fem saber:
Que el centre romandrà obert per atendre l’alumnat que hi acudeixi, però que l’atenció a l’alumnat i l’activitat lectiva es veurà condicionada a la participació dels treballadors en l’esmentada vaga. En qualsevol cas hi haurà els serveis mínims decretats per l’administració, que en altres ocasions ha sigut d’una persona de l’equip directiu.

Informació Batxillerat Nocturn

Campanya prevenció CARNAVAL 2019

L’alumnat del nostre centre ha participat en l’elaboració de la campanya de prevenció d’actituds incíviques durant el carnaval. Va ser una proposta de la FAC dirigida al jovent de la ciutat i ens ha permès treballar valors com el respecte, el civisme i conscienciar sobre l’abús de l’alcohol, agressions sexuals i un comportament respectuós durant les festes del CARNAVAL… Llegeix més»

Visita estudiant enginyeria informàtica

La setmana passada ens va visitar un l’Albert Pinto que està estudiant actualment el grau d’enginyeria d’informàtica a l’UPC. Va presentar als alumnes de l’optativa de robòtica de 3r d’ESO i de tecnologia de 4t d’ESO diferents projectes i ens va explicar la seva experiència… Llegeix més»

ESQUIADA 2019

Com cada curs, alumnat de l’ESO del nostre centre han marxat d’esquiada. Us deixem algunes imatges.