COMISSIÓ GARANTIES POSTOBLIGATÒRIA VILANOVA I LA GELTRÚ

L’Institut Manuel de Cabanyes és des del juny de 2023, la seu de la comissió postobligatòria de Vilanova i la Geltrú on les famílies i l’alumnat poden adreçar les seves reclamacions, sol·licituds i dubtes. Aquesta comissió vetlla per la transparència en l’assignació de places en els centres públics de la ciutat

El correu que heu de fer servir per fer arribar els dubtes i reclamacions és el següent:

comissio.postobligatoria@institutcabanyes.cat

També podeu fer arribar aquesta reclamació presencialment al centre (tindreu còpies en paper)

ENLLAÇ MODEL RECLAMACIÓ/SOL·LICITUD POSTOBLIGATÒRIA

ENLLAÇ MODEL RECLAMACIÓ/SOL·LICITUD POSTOBLIGATÒRIA (EDITABLE)

Tingueu en compte que:

• Tot l’alumnat admès ha de formalitzar la matrícula al centre que se li hagi assignat per a poder, si així ho desitja, formalitzar una reclamació per obtenir plaça en les altres opcions demanades.
  • Les reassignacions no seran fins passat el període de matrícula (aquest procés acaba el 3 de juliol en el cas de Batxillerat).
  • En el cas d’estudis de Cicles Formatius, tingueu present que les llistes d’espera seran gestionades en cada centre a partir d’un acte públic.
  • Pel que fa al batxillerat artístic, també es gestiona des del mateix Institut Dolors Mallafré. La Comissió només pot aclarir que l’alumnat que ha cursat ESO en aquell centre no tenen prioritat.