INFORMACIÓ MOBILITZACIONS 19 MARÇ

PREINSCRIPCIÓ ESO

INFORMACIÓ PROCÉS (PORTES OBERTES, CALENDARI, LLISTATS…)

OFERTA INICIAL DE PLACES (5 de març)

PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

INFORMACIÓ CALENDARI, REUNIONS, PROVA…

ENLLAÇ INSCRIPCIÓ JORNADA  3 D’ABRIL 18.00 H BATXIBAC

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

PORTES OBERTES DILLUNS 15 D’ABRIL 18.00 H Formulari inscripció

INFORMACIÓ PROCÉS (CALENDARI, LLISTATS I ENLLAÇOS)

PREINSCRIPCIÓ ENSENYAMENTS ESPORTIUS+BATXILLERAT NOCTURN

SESSIÓ INFORMATIVA DILLUNS 15 D’ABRIL 18.30 H

MÉS INFORMACIÓ

PREINSCRIPCIÓ CICLES I

ENSENYAMENTS ESPORTIUS

PORTES OBERTES DIMARTS 7 DE MAIG A LES 18.00 H

(Formulari accessible pròximament)

PREINSCRIPCIÓ DEL 24 AL 30 DE MAIG

COMISSIÓ GARANTIES D’ADMISSIÓ POSTOBLIGATÒRIA

➡ TOT SOBRE ELS ENSENYAMENTS ESPORTIUS DE RÈGIM ESPECIAL AQUÍ⬅

🏀BÀSQUET🏀        ⛵️VELA⛵️       🛟SALVAMENT I SOCORRISME🛟

PREINSCRIPCIÓ OBERTA AL BLOC ESPECÍFIC DEL CICLE INICIAL DE SOS

Sortida a Barcelona

El passat dimecres l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida a Barcelona per tal de visitar la Fundació Miró i fer un recorregut guiat per les nostres professores de socials pel nucli antic de la ciutat. Un dia radiant d’art i cultura!… Llegeix més»

Intercanvi amb Blois (I)

L’alumnat de francès de 2n de batxillerat va marxar ahir cap a Blois per fer la segona part de l’intercanvi. Aquestes són imatges del viatge d’anada amb parada als viaductes de Millau i Garabit-Eiffel i de la visita d’aquest matí a l’institut Augustin Thierry. Que gaudiu molt!… Llegeix més»

XV Olimpíada de Geografia UB – Fase local

El passat dimarts 12 de març, un equip de set alumnes de l’assignatura de geografia va participar en la XV edició de l’Olimpíada de Geografia organitzada pel Col·legi de Geògrafs i el Departament de Geografia de la Universitat de Barcelona a fi de promoure l’interès dels alumnes de 2n de batxillerat per la geografia, els seus estudis i les sortides professionals.… Llegeix més»

Conferència

El proper dimecres 20 de març, a les 17.30, tindrà lloc una altra conferència de divulgació. En aquesta cas, anirà a càrrec del nostre ex alumne Sergi Cuscó Isern, que ja és enginyer industrial i treballa a l’empresa. Us animem a assistir-hi, tecnòlegs i no tecnòlegs… Penseu que també els cotxes elèctrics tenen a veure amb aquesta matèria! … Llegeix més»

Dia de la dona

Al Cabanyes, de bon matí, tot estava preparat per tal de commemorar el Dia Internacional de la Dona. L’alumnat d’ESO, batxillerat i cicles ha anat anat al gimnàs per tal de veure l’actuació i presenciar el manifest per part de l’alumnat d'”Història de la Dona” de batxillerat.… Llegeix més»

Benestar emocional (I)

L’alumnat de 3r d’ESO A va rebre abans-d’ahir la primera sessió del taller pràctic de benestar emocional per part de l’associació ELNA. Enguany, els quatre grups de 3r d’ESO gaudiran de tres sessions de 90′ que els han de donar eines per tal de gestionar millor les emocions i, així, viure més feliçment amb un mateix i la resta. Gràcies, Mar, per fer-nos més humans : )… Llegeix més»

Portes obertes

Ahir al vespre, en dos torns semisolapats, vam explicar la línia pedagògica i els espais del Cabanyes a les famílies de l’alumnat interessat a incorporar-se a 1r d’ESO el curs vinent. Estem encantats que ens visiteu i poder-vos mostrar el patrimoni i les innovacions Cabanyes. Gràcies per comptar amb nosaltres, famílies! I, com no podia ser d’una altra manera, gràcies també a tots els professionals implicats, que són molts, per fer aquesta jornada possible. Endavant!!… Llegeix més»