Mines i trens. Projecte de 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO hem realitzat el projecte de mines i trens durant la darrera setmana de curs. Per preparar el projecte, unes setmanes abans ja havíem anat en tren fins a Enveig (La Tour de Carol), a la Catalunya Nord. Després hem anat a Ogassa, amb la visita guiada d’en Xavier del CEA Alt Ter, fent un recorregut per les antigues mines, rampes i colònia minera. Hem treballar a l’aula a l’entorn de la mineria a la comarca, hem anat fins a la colònia Llaudet i l’ermita de Perella, hem tingut una xerrada d’en  Lluís Garcia Rifà, hem anat a l’Ajuntament a veure les maquetes i hem tingut una xerrada sobre l’arribada del tren a St. Joan per part de l’Eusebi.

A partir de totes aquestes activitats hem elaborat uns jocs de taula (amb els que hem fet jugat als alumnes de 6è), un dossier i hem fet rutes turístiques que hem penjat al Mobile History Map.

Aquí podeu veure algunes fotos: