Les 10 de St. Joan. Projecte de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO hem acabat el curs amb el projecte esportiu “Les 10 de St. Joan”. L’objectiu ha estat crear un decatló (10 proves esportives) tot relacionant-ho amb St. Joan i el seu entorn. Així, cada prova portava el nom d’una abadessa o una monja del monestir.

Primer, vam tenir dues xerrades sobre experiències en el món esportiu i vam començar a treballar les nostres proves i el treball. El següent dia, vam anar a les pistes d’atletisme d’Olot on vam fer les diferents proves del decatló, com els 100 metres llisos, 60 metres tanques, salt d’alçada i d’allargada, llançament de pes i de disc, 400 metres llisos i relleus.

Durant aquesta setmana, hem anat alternant el treball a classe (preparant les proves) amb diferents sortides esportives. Així, dijous vam anar a l’AER (Agrupació Esportiva del Ripollès) on vam poder practicar tenis, paddle i piscina.

I divendres vam portar a terme el gran decatló, amb les 10 proves preparades (dues per grup, més una prova adaptada), cadascuna dedicada a una abadessa o monja del monestir.

Cal dir que el següent dilluns vam portar a terme el decatló altra vegada per a la resta d’alumnat d’ESO.

Aquí podeu veure algunes fotos: