El Comte Arnau. Projecte de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO, aquesta darrera setmana de curs, hem estat fent el projecte del Comte Arnau. El primer dia de projecte i sota un sol de justícia, vam fer l’excursió i visita dels principals entorns per on es movia el comte: el poble de Gombrèn (visita del museu), vam pujar al castell de les Dames, vam caminar cap al gorg dels Banyuts i vam pujar al castell de Mataplana. A cadascun d’aquests llocs, en Sergi i en Pau del CEA Alt Ter ens anaven explicant la relació amb el comte de Mataplana i com es vivia a l’època medieval.

Els següents dies vam estar fent un autoretrat romànic, una ruta pels diferents indrets de St Joan relacionats amb el comte Arnau, vam fer un recital de poemes davant del Palau de l’Abadia (Poema del comte Arnau de Joan Maragall), vam visitar el Centre d’interpretació del Comte Arnau de St Joan i vam preparar un fira medieval i un gran torneig. La Fira i el Torneig, amb paradetes i lluites fetes per l’alumnat, foren les darreres activitats del projecte.

Aquí podeu veure algunes fotos: