Projecte de 4t d’ESO per millorar els hàbits de vida saludable

Aquesta darrera setmana de trimestre, l’alumnat de 4t ha fet un projecte basat en el programa TAS, impulsat per la Fundació Alícia. Consta de diferents activitats tant teòriques com pràctiques per tal de millorar els hàbits alimentaris i d’activitat física. Es fomenta que siguin els mateixos alumnes, amb la seva participació activa, els impulsors i gestors d’aquests canvis de millora.

Durant aquests dies, els i les alumnes de 4t han estat fent sessions de treball tot pensant, discutint i proposant mesures per millorar el seu dia a dia. Però també les han portat a la pràctica de forma molt activa, mitjançant reptes que els han portat a fer exercici físic o a manipular aliments. Han fet activitats com organitzar un concurs, dissenyar un esmorzar saludable, pensar una coreografia i fer-ne un vídeo, cuinar un plat a casa tot fent fotos dels diferents passos, preparar un gimcana i planejar una ruta per després fer-la.

Per tant, un projecte amb activitat física diversa, dansa (amb vídeos de TIC-TOC inclosos), cuina i un munt de propostes quotidianes a seguir per millorar la salut i el benestar.