Booktràilers 2018

Booktràilers curs 2017/18

Us proposem  una selecció dels millors booktràilers de llibres del pla lector científic d’enguany . Esperem que us agradin tant o fins i tot potser més encara que els de cursos anteriors. El dia de Sant Jordi es desvetllaran els noms dels guanyadors!

A ESO els alumnes destinen cada setmana una sessió del temps de lectura a l’aula a llegir llibres i revistes de temàtica relacionada amb les assignatures del departament de ciències: ciències naturals, matemàtiques, física i química, tecnologia, educació visual i plàstica, música, informàtica, educació física… Els objectius són diversos, però un dels principals és el d’excitar la seva curiositat per al major nombre possible de camps del coneixement.

Amb aquests petits vídeos ens volen transmetre per què els llibres escollits els han engrescat i estimular-nos a llegir-los nosaltres també!

Fet amb Padlet