Els alumnes de 2n d’ESO reben l’autora Asun Iglesias del llibre “Tan iguals, tan diferents”

Aquest curs els alumnes de 2n d’ESO han llegit el llibre “Tan iguals, tan diferents” de l’Asun Iglesias. Aquesta història real ens presenta un allau d’emocions que viuen totes les persones nouvingudes al nostre país.

Ahir vam tenir la sort de rebre a la seva autora i als protagonistes del llibre, el Saidou i el seu germà Ibrahima, amb qui vam comentar el llibre i vam poder fer-los preguntes sobre el seu present i el seu futur.

Tota una lliçó de vida on posar-se a les sabates dels demés ens ajuda a ser més conscients de la situació que pateixen els nostres companys i companyes nouvinguts/des.
Un plaer haver-vos tingut amb nosaltres! Fins a la propera!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *