Tallers sobre economia a 4t d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en quatre tallers sobre economia. Han après de primera mà les claus per comprendre millor el funcionament del món financer.

Sessió per a les famílies de l’institut.

Interessant sessió per a les famílies de l’institut de com parlar i escoltar als nostres fills adolescents a càrrec de la psicòloga Maria Campistany, referent Benestar Emocional i Salut Comunitària de l’ABS Alfarràs-Almenar.

Tallers amb Emun Ràdio

Aquesta setmana l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en un taller per identificar fake news i l’alumnat de 1r de batxillerat ha après a crear podcasts. Els tallers els han impartit les periodistes de Emun ràdio.

Final “INS Almenar Patis Actius League” 2024

El passat dimarts 23 d’abril es van disputar les finals de bàsquet i futbol del projecte “INS Almenar Patis Actius League”. Aquí teniu un vídeo resum elaborat per les estudiants de 1r de Batxillerat de l’assignatura Comunicació Audiovisual. Enhorabona a tots els participants!