Cita prèvia

Benvolgudes families,
a partir de dilluns 19 d’octubre, caldrà per a la realització de tràmits:

• Si es possible dur-los a terme de manera online: enviar un correu electrònic a secretaria@insalmenar.cat.
  • Si es requereix presencialitat: serà necessari concertar cita prèvia al telèfon 973 770 212.

Disculpeu… Llegeix més»

Llibres de text 2020/21

Des de l’AMPA de l’Institut d’Almenar es comunica a tots els pares i mares que les comandes dels llibres de text es realitzarà a través de IDDINK com els anys anteriors. Podeu descarregar-vos el PDF en el aquest Llegeix més»

Ara toca matricular-se!!!

Què hem de fer?
Aquest any toca fer totes les gestions via online! Només en el cas que no tingueu possibilitat de fer el tràmit online, truqueu al centre per demanar cita presencial.
L’horari d’atenció al públic és de 10 a 13h.
Trobareu tota la informació dins dels… Llegeix més»

Deures d’estiu

Benvolgut alumnat i famílies,

volem fer una sèrie de propostes i recomanacions d’activitats d’estiu per mantenir i reforçar hàbits de treball. Les trobareu per cursos i matèries en el menú de la nostra pàgina, com s’indica en la següent imatge:

Per accedir als documents, caldrà que… Llegeix més»

Preinscripcions curs 2020 – 2021

Benvolguts i benvolgudes,
s’inicia el període de preinscripció per al curs 2020 – 2021:

Del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos, es podrà dur a terme la preinscripció escolar per a l’educació secundària obligatòria (ESO).
Enguany, com a prevenció davant del coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica… Llegeix més»

Tancament de l’Institut d’Almenar

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del… Llegeix més»

Projecte Europeu eTwinning “ROBOACTIVITIES AND STEM”

L’alumnat de tecnologia de 3r d’ESO, ha començat un projecte europeu eTwinning amb centres escolars de Thessaloniki (Grècia), Siret (Romania) i Skokova (Polònia).
L’alumnat dels diferents centres, està compartint activitats STEM, orientades a conèixer com el clima afecta les nostres vides i proposar bones pràctiques. Per fer-ho utilitza… Llegeix més»

1r Premi Film Història Junior

Ahir la nostra exalumna Júlia Nogales López va recollir el 1r Premi Film Història Junior que atorga la filmoteca de Catalunya pel seu treball de recerca “Història víking en el cinema”.

La nostra més sincera enhorabona Júlia!

Campionat d’escacs

Després de dues rondes del Torneig Festes d’Hivern, Dima Butxaca de Cicles Formatius i Guillem Alcalde de 2n d’ESO encapçalen la classificació. Dimarts que ve, a l’hora del pati, farem dues rondes més.

Hem tingut un total de 32 inscrits, són molts, per això hem de… Llegeix més»