Telefonia del centre

Degut a incidències tècniques amb la telefonia del centre, algunes trucades no ens han arribat. Us demanem disculpes.
Si es tornés a donar el cas, us facilitem el número 650 11 07 01, per a que us poseu en contacte amb nosaltres.
Gràcies!

Concurs Pica Lletres 2021

Pica Lletres Radiofònic
El passat 26 de febrer, la Mariona Ventaja, la Marta Pinilla i el Floren Magaña de 2n d’ESO van participar al concurs radiofònic  Pica Lletres que s’emet per EmunFM.
El Pica Lletres és un concurs que permet als adolescents competir i divertir-se tot participant d’una… Llegeix més»

Postals de Nadal

L’Institut d’Almenar participarà amb La Marató 2020 per la COVID-19 amb la venda de postals fetes amb els treballs que han realitzat els alumnes i les alumnes de 1r d’ESO a la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Aquesta activitat ens permetrà obtenir una recaptació amb les… Llegeix més»

Cita prèvia

Benvolgudes families,
a partir de dilluns 19 d’octubre, caldrà per a la realització de tràmits:

• Si es possible dur-los a terme de manera online: enviar un correu electrònic a secretaria@insalmenar.cat.
  • Si es requereix presencialitat: serà necessari concertar cita prèvia al telèfon 973 770 212.

Disculpeu… Llegeix més»

Llibres de text 2020/21

Des de l’AMPA de l’Institut d’Almenar es comunica a tots els pares i mares que les comandes dels llibres de text es realitzarà a través de IDDINK com els anys anteriors. Podeu descarregar-vos el PDF en el aquest Llegeix més»

Ara toca matricular-se!!!

Què hem de fer?
Aquest any toca fer totes les gestions via online! Només en el cas que no tingueu possibilitat de fer el tràmit online, truqueu al centre per demanar cita presencial.
L’horari d’atenció al públic és de 10 a 13h.
Trobareu tota la informació dins dels… Llegeix més»

Deures d’estiu

Benvolgut alumnat i famílies,

volem fer una sèrie de propostes i recomanacions d’activitats d’estiu per mantenir i reforçar hàbits de treball. Les trobareu per cursos i matèries en el menú de la nostra pàgina, com s’indica en la següent imatge:

Per accedir als documents, caldrà que… Llegeix més»

Preinscripcions curs 2020 – 2021

Benvolguts i benvolgudes,
s’inicia el període de preinscripció per al curs 2020 – 2021:

Del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos, es podrà dur a terme la preinscripció escolar per a l’educació secundària obligatòria (ESO).
Enguany, com a prevenció davant del coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica… Llegeix més»