Taller d’Escacs

El dimarts passat, 1 d’octubre, ha començat el Taller d’Escacs a l’hora del pati llarg (de 10:15 a 10:40).
De bones a primeres, cal dir que ha estat tot un èxit perquè s’han presentat 16 persones disposades a mirar, pensar i finalment, jugar. “Ho hem… Llegeix més»

Distinció PAU 2019

Enhorabona a la nostra alumna Júlia Nogales López per la Distinció PAU per haver obtingut una qualificació igual o superior a 9 en la fase general de les proves d’accés a la Universitat.
Sense dubte, un premi a la bona feina i l’esforç diari!

Festa final de curs 2018-2019

Avui l’alumnat de l’Institut d’Almenar ha acomiadat el curs 18-19. Hem fet una gimcana organitzada per l’alumnat de 1r de BTX i el dep. d’educació física, resseguint els llocs més emblemàtics del poble. Després l’alumnat de 4t d’ESO, Dani Noguero, Raul Roig, Mario Pinilla, Llorenç… Llegeix més»

Resultats DELF 2019

Els alumnes que es van presentar al DELF (Diplôme  d’Étude  en  Langue  Française)  2019 han aprovat l’examen oficial  de  llengua  francesa. El  DELF  Scolaire  s’emmarca  en  un  acord  entre  el  Servei  de  cooperació  i  d’acció cultural de l’ambaixada de França  i el Departament d’Ensenyament de  Catalunya.
L’alumnat que ha aprovat, ha estat:
B2 Aina FIGUERA BARBÉ.
B1.Adrià… Llegeix més»

Última noticia: Erasmus+

El curs vinent el alumnes que cursin el cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa, podran optar dues mobilitats per a realitzar la formació en centres de treball a Itàlia, ja que se’ns ha concedit una beca Erasmus+.
Properament s’obrirà el termini per tal de… Llegeix més»

Sta. Susanna-3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO, va gaudir d’una English Camp, al camping Bon Repós de Sta. Susanna (Maresme). Totes les activitats, esports nàutics, esports d’aventura, activitats en grups reduïts, són en llengua anglesa.
En aquest enllaç, teniu la GALERIA.