Sortida 1rBTX a Vandellós

Els alumnes de 1r de Batxillerat van visitar, el passat divendres 23 de novembre, el Centre Tecnològic “Mestral”.
Aquestes instal·lacions ocupen els terrenys de l’antiga Central Nuclear de Vandellós I, la qual es troba en procés de desmantellament.
Els alumnes van rebre informació sobre totes les fases… Llegeix més»

Activitats Final de Curs

Per acomiadar el curs, el dia 22 de juny, vam dur a terme diferents activitats. Una caminada al Pouet de Gel, un torneig de ping-pong, un taller d’escacs, tallers de karaoke, tallers de ball, un taller de pigments naturals, taller de slime, jocs Llegeix més»

Els nostres alumnes guanyen la Gran Final del Pica Lletres