Campionat d’escacs

Després de dues rondes del Torneig Festes d’Hivern, Dima Butxaca de Cicles Formatius i Guillem Alcalde de 2n d’ESO encapçalen la classificació. Dimarts que ve, a l’hora del pati, farem dues rondes més.

Hem tingut un total de 32 inscrits, són molts, per això hem de… Llegeix més»

Visita al Geoparc de Tremp

El dia 28 d’Octubre els alumnes de Geografia i de Ciències de la Terra de l’INS Almenar han realitzat una jornada d’immersió en la geologia del Prepirineu en el Geoparc de Tremp. Gràcies a la dedicació de  l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp i de l’Institut Cartogràfic… Llegeix més»

Convocatòria Erasmus+

Des de l’Institut d’Almenar us informem de l’obertura de la convocatòriaper a participar en el procés de selecció d’estudiants de cicles formatius per a realitzar l’Erasmus+ a San Salvo (Itàlia). L’estada será del 24 de maig al 6 de juny de 2020.
A continuació teniu un… Llegeix més»

Taller d’Escacs

El dimarts passat, 1 d’octubre, ha començat el Taller d’Escacs a l’hora del pati llarg (de 10:15 a 10:40).
De bones a primeres, cal dir que ha estat tot un èxit perquè s’han presentat 16 persones disposades a mirar, pensar i finalment, jugar. “Ho hem… Llegeix més»

Distinció PAU 2019

Enhorabona a la nostra alumna Júlia Nogales López per la Distinció PAU per haver obtingut una qualificació igual o superior a 9 en la fase general de les proves d’accés a la Universitat.
Sense dubte, un premi a la bona feina i l’esforç diari!

Festa final de curs 2018-2019

Avui l’alumnat de l’Institut d’Almenar ha acomiadat el curs 18-19. Hem fet una gimcana organitzada per l’alumnat de 1r de BTX i el dep. d’educació física, resseguint els llocs més emblemàtics del poble. Després l’alumnat de 4t d’ESO, Dani Noguero, Raul Roig, Mario Pinilla, Llorenç… Llegeix més»