Pla Català de l’Esport a l’Escola – PCEE

La Generalitat de Catalunya, mitjançant els Departaments d’Ensenyament i de la Presidència (Secretaria General de l’Esport), van acordar a finals del 2004 impulsar el Pla Català d’Esport a l’Escola.

El Pla pretén posar a l’abast de tots els alumnes la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels joves.

L’ Institut d’Almenar participa en el PCEE des de l’any 2005, els objectius principals son:

• Incrementar el nombre d’adolescents que realitzen una pràctica regular d’activitat física moderada
  • Utilitzar l’activitat física i esportiva per afavorir la integració i la cohesió social.
  • Afermar els hàbits de cura i salut corporal a l’institut.
  • ·Incrementar l’oferta d’activitats fisicoes- portives extraescolars per tal de diversifi- car-la o adaptar-la als interessos de l’a- lumnat i dels diferents col·lectius.

ACTIVITATS:

El centre en horari no lectiu ofereix als alumnes diferents activitats esportives les qual s’engegaran si hi ha un nombre mínim d’alumnes inscrits.

La durada de les activitats és del 3 d’Octubre al 3 de juny.

HORARIS: