5a Gala Eda de Reconeixement a la ciutadania d’Almenar

Aquest passat dissabte 24 de febrer es va celebrar la 5a Gala Eda de Reconeixement a la ciutadania d’Almenar. Un grup d’alumnes que actualment cursen 3r d’ESO van ser premiats en la categoria “Premi Almia Educativa” i també, dues professores del nostre centre, la Pilar Torrent i la Lídia Dolcet, van rebre una menció especial, per la seva iniciativa i posada en funcionament d’un Projecte Europeu Erasmus on aquest mateix curs participarà alumnat de 4t d’ESO , fent un intercanvi amb alumnat de Bonn (Alemanya).

Felicitats a tots els/les premiats/des per aquest reconeixement.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *