Taller de reciclatge

Des de la matèria de Cultura i Valors Ètics hem tornat a participar, per quart any consecutiu, en l’elaboració d’objectes a partir de materials reciclats o de reutilització. És una activitat que s’emmarca dins la Setmana Europea de Prevenció de Residus, en la qual  el nostre centre participa en diferents activitats. Enguany, L’experiència ha estat tot un èxit, ja que aquest curs han hagut més alumnes que han volgut participar i gaudir de l’activitat. Han sortit projectes funcionals, estètics, divertits etc, però sobretot el que ha estat veritablement sorprenent ha sigut la imaginació de l’alumnat i veure, com d’objectes que des d’un principi no tenien cap utilitat se’ls ha donat una altra funció.