RUTA HISTORICOLITERÀRIA

La biblioteca del nostre institut, juntament amb la biblioteca de l’institut de tecnificació d’Amposta, ha organitzat una activitat per conèixer el patrimoni arquitectònic de les dues poblacions veïnes.

El passat 29 de març, un grup d’alumnes de 4t d’Amposta es va desplaçar fins a la Ràpita on els nostres alumnes de 4t D els esperaven per guiar-los en la ruta historicoliterària que havien preparat.

Ha estat una activitat molt dinàmica i profitosa. D’una banda, perquè ha col·laborat molta gent (alumnes de 4t D, Carme Cruelles i historiadors i escriptors locals) i d’altra banda, perquè els alumnes han treballat moltes competències (expressió oral i escrita, competència digital, competència de recerca i sintetització d’informació, i sobretot, competència social).

El proper 11 d’abril els nostres alumnes de 4t D aniran a Amposta per acabar de completar l’activitat.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Sara