PREMIS SAMBORI

DSC_0529_opt

El passat 1 d’abril, dos alumnes del nostre centre van assistir a l’acte d’entrega de premis del concurs literari “Sambori”. L’alumna Meritxell Carcellé Cabrera de 1r de batxillerat B, va rebre el 1r premi en la categoria de batxillerat. I Arnau Bel  Arnau,de 1r ESO A,  va rebre el 3r premi en la categoria primer cicle de secundària. Els treballs d’aquests 2 alumnes estaran publicats en un llibret que aplegarà tots els textos guanyadors. A més, els nostres alumnes van rebre un diploma, un guardó i un lot de material escolar.

Aquest premi el convoca Òmnium Cultural i és un premi escolar de narrativa que té per objectiu promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts del Principat, la Franja, Andorra i Catalunya Nord. El premi Sambori consta de 2 fases consecutives. Ara, els nostres alumnes han rebut el premi de la demarcació, fase 1, i resten a l’espera de la segona fase, la final de Catalunya. Els desitgem molta sort.