Working with Italy, Greece and Sweden

L’alumnat de 4t ESO D participa en dos 2 projectes eTwinning aquest curs dins de les matèries de llengua estrangera, anglès, i tutoria. El primer projecte que vam engegar, “Cookture”, consisteix en conèixer i explicar cultures i tradicions dels països participants mitjançant receptes i menjar en general. En aquest cas estem treballant amb Itàlia i Grècia. Hem cuinat a casa i hem parlat per vídeo conferència a l’institut. Amb la informació que hem extret d’aquestes activitats, i d’altres,  hem après que som bastant semblants però també diferents en molts aspectes.

El segon projecte que portem a terme aquest curs es diu Ready To Unplug? i pretén fer reflexionar l’alumnat de l’abús i els perills de la tecnologia que els envolten. Al mateix temps coneixem també les cultures d’Itàlia i Suècia, que són els altres dos països amb els que estem treballant.

Tots dos projectes promouen incentivar l’interès per l’ús de l’anglès i augmentar els coneixements del nostre alumnat mentre s’enriqueixen com a persones ja que treballen i col·laboren amb alumnat d’altres països i cultures.

Els projectes eTwinning comporten moltes hores de treball i tasques feixugues d’organització per als  països participants. Tanmateix, val la pena l’esforç i les hores dedicades perquè amb projectes com aquests, pretenem incentivar l’interès per l’ús de l’anglès i augmentar els coneixements del nostre alumnat mentre s’enriqueixen com a persones ja que treballen i col·laboren amb alumnat d’altres països i cultures. Fins ara, ho estem aconseguint!

Volem donar una vegada més les gràcies a l’equip directiu i a les famílies pel seu suport i col·laboració.