VxL

Joana Toro

Els alumnes de 4t ESO C de CVE i els alumnes de l’aula d’acollida del nostre centre han format part del projecte de parelles lingüístiques dins del programa de Voluntariat per la llengua (VxL). Aquest és un programa per practicar català a través de la conversa. Es basa en la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari o voluntària (alumnat de 4t ESO C, que parla català fluidament, i un aprenent o aprenenta (alumn@ d’acollida) que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa.

Aquestes parelles s’han trobat en quatre sessions a l’hora de CVE. Aquí us adjuntem unes fotos d’aquesta experiència tan enriquidora per a tots.

Aquest curs hem format 14 parelles lingüístiques.