VI NIT DE L’ENSENYAMENT A L’ASM

El proppassat divendres 10 de setembre a la nit es va celebrar la VI Nit de l’Ensenyament a l’auditori Sixto Mir de la Ràpita.

Es tracta d’un acte on es fan reconeixements i homenatges a tots aquells alumnes que hagin destacat per algun premi o reconeixement de talent i també al professorat que aquell any es jubila tant dels centres de primària (Carles III, Horta Vella i Sagrada Família) com dels de secundària (INS Els Alfacs i escola d’Aqüicultura).

Cal destacar els tres alumnes de l’INS Els Alfacs que van ser homenatjats per haver estat els alumnes que han obtingut matrícula d’honor el curs 20-21: David Brunet Izquierdo,  Yuxing  Li i Anna Sans Alfara.

També els alumnes de 3r ESO E del curs 2020-21 que van ser premiats a la XIV Edició del Premi Federico Mayor Zaragoza sota la temàtica “Sostenibilitat i consum responsable” amb el vídeo RRReciclatgeman: Àlex Abella, Tarek Djemmah, Marc Hetherington i Vasile Zancu.

D’altra banda, Mar Pitarch Brunet va rebre el reconeixement de la regidora d’Educació Èrika Ferrater i també de l’alcalde Josep Caparròs per haver estat premiada per la URV amb el premi “Gerard Vergés” de treballs de recerca. El títol del treball és El club Sant Jordi.

A més, els professors Cinta Costa i Carles Roset també van rebre un reconeixement com a professors jubilats el curs 2020-21.