CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT TURÍSTIC COMENÇA UN NOU CURS ESCOLAR AMB NOUS PROJECTES I NOUS REPTES

El Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic comença una nova promoció i amb això nous projectes i nous reptes que portar a terme. L’alumat de 1r curs s’inicia amb un projecte col·laboratiu que té com a objectiu l’estudi del sector econòmic de les Terres de l’Ebre i l’anàlisi de les diferents activitats econòmiques del territori. A partir d’aquí ja comencen a treballar en profunditat des de les diferents matèries àmbits com la comptabilitat, finances, recursos humans, compravenda i màrqueting, a la vegada que estudien anglès i francès. L’alumnat de 2n curs ha començat el seu projecte d’Empresa a l’Aula, és un projecte cooperatiu on l’alumnat treballa en equips i crea una idea de negoci i la desenvolupa. Han realitzat una investigació de mercat del territori i s’han treballat diferents tècniques per a millorar la creativitat i tècniques per a generar idees de negoci, molt prompte sabrem la idea innovadora que ens proposen.