TEATRE PER A LA IGUALTAT I VÍDEOS DE CVE A L’AUDITORI SIXTO MIR

Avui 21 de novembre a les 19:00 els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Teatre estrenaran l’obra Laura o…, escrita per la directora Marga Julià, directora de l’Escola Municipal del Teatre de Tortosa. Es tracta d’una obra que té com a objectiu  treballar la cohesió social del centre i la presa de consciència de l’alumnat en relació a temes de caire  social;  ja fa un parell d’anys que es duen a terme algunes activitats relacionades amb la prevenció de la violència masclista. Així a través del programa “Teatre per a la Igualtat” organitzat per l’Institut Català de la Dona podem incidir de manera més directa i propera en el nostre alumnat.

D’altra banda, els alumnes de 3r d’ESO de CVE també mostraran els seus vídeos relacionats amb el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones.

Us convidem a la representació.