PROJECTE “TEATRE PER A LA IGUALTAT”

Per segon any consecutiu, l’Institut Català de la Dona ens dota d’un guió teatral relacionat amb el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones. El projecte “Teatre per a la Igualtat” permet portar a escena obres que tenen com a objectiu crear cohesió en el centres i també potenciar el respecte vers el gènere femení. Marga Julià, directora de l’Escola Municipal del Teatre, ens proporciona el guió i també dedica 8h., repartides en diversos dies, per a guiar la representació.

El grup de teatre són alumnes de 3r d’ESO que realitzen l’optativa de Cultura Clàssica. És un projecte que es treballa durant el primer trimestre i es torna a representar per Sant jordi i també a la Roda de Teatre Infantil i Juvenil del Montsià.

Ahir es va representar l’obra a l’ASJ davant l’alcalde (Josep Caparrós), el director de l’institut (Paco Brunet), la consellera del Consell Comarcal d’Amposta i la representant de l’Institut Català de la Dona (Carme Valls).

Els alumnes van fer una actuació molt lluïda que tothom va aplaudir.