TANCAMENT PROJECTES eTWINNING

Un any més des del Departament de Llengües Estrangeres defensem que les competències es poden reforçar i ampliar mitjançant projectes innovadors i diferents com són els projectes eTwinning.

Aquest any l’alumnat que ha gaudit dels projectes ha estat de 1r d’ESO A, B, C i D al projecte Get A Book And Read que hem fet amb l’Istituto Comprensivo Giovanni Cagliero de Roma Itàlia. És el segon any que treballem plegats amb aquest institut i la seva professora i ja hem creat una relació molt cordial que esperem es puga convertir en un futur pròxim en més col·laboracions eTwinning i Erasmus.

El segon projecte, We Celebrate!, ha estat realitzat per l’alumnat de 1r ESO A i C conjuntament amb l’institut 4th Imerisio Gymnasio of Kavala, 4 Karaiskaki  de Kavala Grècia. Ha estat el primer any que treballàvem junts però també hem forjat una relació molt cordial i ens agradaria seguir mantenint-la i ampliant-la amb futurs projectes eTwinning i Erasmus.

Els projectes han estat en la llengua anglesa i han ajudat a millorar les competències orals i escrites, així com les competències Digital i Ciutadana.

Moltes gràcies a tot l’alumnat que voluntàriament ha participat, a l’equip directiu per seguir confiant en el professorat que engeguem projectes i a les famílies pel seu suport.

Podeu veure els projectes al complet al següents enllaços:

WE CELEBRATE

Get A Book And Read