SETMANA DE LA CIÈNCIA

José Vicente Gaspar

Per tal de celebrar la setmana de la Ciència, l’alumnat de la matèria de 4t d’ESO “Ciències Aplicades a l’Activitat Professional” va muntar una exposició al vestíbul de l’institut. En aquesta es van mostrar diferents experiments que s’havien realitzat a classe, així com material d’ús quotidià al laboratori. També va col·laborar l’alumnat de 4t d’ESO de la matèria de “Cultura Científica” que, junt als alumnes de l’Aula d’Acollida, van preparar unes làmines sobre estris emprats en les investigacions experimentals en diferents llengües que es parlen en la nostra comunitat educativa.