RECOLLIDA DE RESIDUS AMB PLASTICFREEWAVE

La jornada de recollida de residus del passat divendres dia 19 de maig amb els alumnes de 1r d’ESO va ser tot un èxit. Segons els conferenciants i monitors de PlasticFreeWave, cal destacar la implicació del centre i, sobretot, la implicació de l’alumnat en fer aquesta jornada. Èlia Planas, mànager i founder de PlastiFreeWave, afirma que senten una gran esperança de veure com les noves generacions s’impliquen i tenen ganes de canviar les coses.

La quantitat de residus que es va traure va ser increïble, ja que ni els mateixos components de PlastiFreeWave no s’esperaven pas arribar al nivell assolit. En total es van retirar 100 kg de residus que es van poder posar dins de les bosses, és a dir, la majoria plàstics d’un sol ús (aquests es van poder pesar). I després es van calcular aproximadament uns 200 kg de residus més grossos com tanques, palets i altres voluminosos que no es van poder pesar. Així doncs, en total els alumnes van retirar uns 300 kg de residus. Cal tindre més cura del nostre entorn i entre tots hem de mantenir la Ràpita neta i lliure de residus.