PREMI DE LA PAU A L’INSTITUT ELS ALFACS

Un any més l’institut Els Alfacs ha atorgat el premi la pau a aquell alumnat que, segons els seus companys i companyes, representa una sèrie de valors com l’empatia, el respecte, l’amabilitat o la companyonia. En aquest cas les premiades han estat les alumnes Laia Mei (4t ESO B) i Núria Moga (4t ESO D).

Totes dos encaixen en els valors esmentats en anterioritat, i tant el professorat com el conjunt de l’alumnat així ho han destacat:

«Laia és una de les companyes més respectuoses i agradables que hem tingut mai, sempre disposada a ajudar i col·laborar davant qualsevol situació. »

«Laia és una persona increïblement forta amb un cor molt gran, i aquest premi no és res en comparació amb tot el que mereix. Et pots sentir plenament orgullosa de ser la persona que ets”. »

«Per damunt dels seus valors com alumna, que són innumerables, Núria destaca pels que té com a persona: extremadament respectuosa, sempre disposada a ajudar als seus companys i companyes sense demanar res a canvi i, sobretot, amb un somriure al rostre. »

«Núria és tot un exemple en resoldre els problemes parlant, en educació i té una generositat que contagia a la resta de companys i companyes. Sempre està quan algú la necessita. »

L’enhorabona a totes dos i gràcies per demostrar aquests valors cada dia al nostre centre!