EL VÍDEO DE L’ALUMNAT DE 3r PREMIAT AL XVI PREMI FEDERICO MAYOR ZARAGOZA

Anna Michavila

L’alumnat de 3r d’ESO de l’assignatura de Cultura i Valors Ètics ha participat en la XVI edició del Premi Federico Mayor Zaragoza organitzat per l’Associació d’Amigues i Amics de Tortosa per a la UNESCO que aquest any portava per tema Tots diferents, tots iguals en dignitat!

El vídeo “La dignitat no és una opció, és un dret” realitzat per Hiba El Koulali, Manon Doya, Samya Benjabbour El Hafian, Xesca Vizcarro Gras i Pau Miguel Graell ha estat guardonat amb el 3r premi dins la categoria de 2n cicle de l’ESO.