MOBILITAT SEGURA A L’ESCOLA D’AQÜICULTURA

Verònica López

Aquest dijous 27 de març, l’àrea regional de trànsit de les Terres de l’Ebre ha impartit una xarrada envers la mobilitat segura als alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Aqüicultura i als alumnes del cicle d’Educació i Control Ambiental.

La manca de percepció de risc dels joves quan consumeixen alcohol i condueixen provoca un nombre important d’accidents. L’objectiu d’aquesta activitat és conscienciar  tot l’alumnat envers els accidents de trànsit i les seves conseqüències.

El formador els ha fet participar activament mitjançant metodologies dinàmiques i engrescadores per tal que prenguin consciència de les seves accions. Així, mitjançant diverses activitats, els alumnes han pogut experimentar com afecta la percepció visual en la conducció. Ha estat una xarrada molt profitosa.