Cursa de Muntanya dels Instituts de les Terres de l’Ebre

El passat divendres 29 l’institut va participar en la 8a cursa de muntanya dels instituts de les Terres de l’Ebre que va tenir lloc a la Serra de Godall. Concretament, des de l’ermita de la Pietat d’Ulldecona els nostres alumnes van competir durant un trajecte de 8 km amb altres alumnes dels instituts de la nostra demarcació. L’alumnat va quedar molt satisfet de l’experiència i el professorat organitzador també ja que el comportament de l’alumnat va ser modèlic: competitiu però sense perdre l’esportivitat que requereix una trobada com aquesta on la participació i l’amor per l’esport i la natura són els principals objectius. Cal destacar però el 5é lloc de  Iago Navarro (3r d’ESO A) de la categoria 3r-4t d’ESO. La resta dels nostres alumnes van quedar entre els 33 primers classificats. Volem felicitar tots ells i encoratgem tot l’alumnat a participar a la 9a cursa el proper any 2020. Aquí podeu consultar totes les fotografies.