L’INS ELS ALFACS ACONSEGUEIX BONES MARQUES A LA VII COPA CANGUR

(Joaquim Carretero)
El passat dijous 30 de gener, el nostre institut va participar a la VII Copa Cangur, un concurs de matemàtiques replet d’enginy i amb una aplicació internacional.
La primera fase es va celebrar a la universitat Rovira i Virgili de Tortosa i l’institut Els Alfacs va presentar un equip format per 7 integrants, 3 alumnes de 2n d’ESO (Marc Hetherington, David Querol i Mireia Mora i 4 alumnes de 3r ESO (Adam Capilla, Gemma Comes, Efrèn Costas i Joel Beltran).
El concurs va començar a les 17:00 hores i 20 equips representants dels instituts de Terres de l’Ebre van donar el màxim per aconseguir classificar-se per a la fase següent. El nostre equip va començar molt fort, de forma que va estar pràcticament la primera meitat del concurs en primera posició. El final va ser molt ajustat i el nostre institut juntament amb l’institut Cristòfol Despuig i l’institut Tecnificació van protagonitzar una magnífica lluita en les tres primeres posicions
Finalment, l’institut Els Alfacs va aconseguir una merescuda tercera posició i van rebre un diploma individual i de grup, el qual lluirem a l’institut.
Moltes felicitacions pels nostres alumnes i la seua meravellosa intervenció al concurs. Enhorabona!