La química de l’amor

El passat divendres 9 de novembre, dins les activitats de la setmana de la ciència, l’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir de la conferència del professor de la URV Laureano Jíménez titulada “La química de l’amor”. Amb un llenguatge fresc, en ocasions poc acadèmic, però en tot cas científic i atractiu, va fer riure l’alumnat alhora que anava desenvolupant conceptes biològics i químics clau de la reproducció del món animal. Així, sense adonar-se’n, els alumnes anaven incorporant conceptes com feromones, enantiomers, atracció sexual selectiva, hormones, etc  al seu bagatge acadèmic; conceptes que els permetran entendre millor el complex món de la reproducció i els mecanismes de l’enam. orament.