FINALISTES AL DREAM BIG CHALLENGE

Lola Pascual Vizcarro (2n CFGM Gestió Administrativa)

L’alumnat de formació professional del centre va participar en el Dream Big Challenge el divendres 24 de març a l’auditori municipal d’Amposta en el marc del Fòrum Jove de les Terres de l’Ebre.

1r del Cicle Formatiu Grau Bàsic Serveis Administratius, 1r del Programa de Formació i Inserció Auxiliar de Manteniment d’Embarcacions Esportives i d’Esbarjo i 1r i 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Gestió Administrativa Àmbit Turístic van visitar els estands del Fòrum Jove per tal de veure les opcions d’oferta formativa del territori i a continuació van anar a participar al Dream Big Challenge.

El Dream Big Challenge és una iniciativa portada a terme pel Fòrum Jove Terres de l’Ebre i liderada pel Xavier Verdaguer que té com a objectiu principal posar en valor el talent dels joves per construir el futur en què viuran. Es desenvolupa mitjançant una competició d’innovació disruptiva en equips on es generen milers de solucions a reptes empresarials.

Tots el nostre alumnat va participar en els diferents reptes: Espai juvenil, millora de la senyalització i comerç local aconseguint grans idees i aportacions en cadascuna d’elles.

L’equip format per Daniel Colman, Gabriel Bogdan Gherghescu, Lola Pascual i Àlex Arnal va aconseguir superar tots els reptes que se’ls van presentar al llarg del matí, i van quedar finalistes del sector “Espai Juvenil”. El projecte que van desenvolupar els quatre joves del nostre centre consistia en crear un món virtual on poder emprendre mentre jugues, i d’aquesta manera poder animar a la gent jove a emprendre i tirar les seves idees endavant.

En definitiva, el nostre alumnat va poder gaudir d’una jornada on va potenciar les seues capacitats clau de treball en equip, responsabilitat, organització i relacions interpersonals on l’emprenedoria era el motor principal en el procés de creació.