ERASMUS PER A L’ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS

L’alumnat de cicles formatius del centre està gaudint d’una beca Erasmus per a realitzar la Formació en Centres de Treball (FCT), les pràctiques del cicle. Un total de 8 alumnes, 7 del CFGM Gestió Administrativa Àmbit Turístic i 1 del CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo van començar les seues pràctiques el dia 20 de març a una empresa de Galway (Irlanda), Galway Hooker Sailing Club, i estaran fins el dia 20 d’abril, que finalitzarà la seua estada. Les professores Cinta Serrano i Anna López van acompanyar a l’alumnat en el seu viatge d’anada.

Desitgem a l’alumnat una bona estada plena d’aprenentatge tant de la llengua anglesa com de competències professionals en un altre país.